Перейти к содержанию
Авторизация  
Moustapha_Matushka

Will Stalker 2 take over Xray mods?

Рекомендуемые сообщения

 

How do you people feel that when Stalker 2 arrives that maybe 80% of the fans may turn away from the old Xray mods? 

I am highly anticipating the arrival for New Stalker and Shadow of Chernobyl 2.0 but with Stalker 2 soon to arrive, it may be hard for me to continue to play these mods. I'll see......

Изменено пользователем Moustapha_Matushka
  • Лайк 1
  • Хабар 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

They won't turn away.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

I have some doubts. Unreal Engine has very limited mod support, and to make something complicated developers need to add mod support manually. And don't forget about consoles: there's a chance to have mod support in S2 like current mod support in Legends of the Zone edition, where you even aren't permitted to change any scripts and configs (= cosmetics only).

Сомневаюсь. Анрил плохо поддерживает моддинг из коробки, и разрабам нужно вручную встраивать поддержку модов. А ещё не забудьте про то, что игра выходит на консолях: мб поддержка модов С2 будет как в версии Legends of the Zone, где запрещены даже правки скриптов и конфигов (= только визуал и звуки).

Изменено пользователем Prostomod

Мод в разработке - X-7: Эпицентр

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

I still play Unreal Tournament 2004 to this day. It was built on the UE2.0 which Epic Games provided all the tools and the tutorials on a separate cd at the time. We were able to modify every aspect of the game. People even made total conversion mods with UE2.0. It was a blast for modding at the time along with Quake. 

I do remember GSC mentioning at one time they would provide us with the editing tools for their game. Whether they give it to us at release date or at a later time.....we will see. How deep will we be able to get into the game...I hope deep enough to get access into the scripts and configs. If they do not open all the doors to modify their game, it would hurt their sales a little bit. I remember reading people were buying SoC just for the mods. 

The damn cursed Xbox may be the limit to how much we can tweak the PC version. That is what I fear, because I really would like to see Stalker 2 fully modded. 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

В чем сила, американец?

  • Смех 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

Moustapha_Matushka I don't think they'll turn away. At least not all of them. Modding a new game is always difficult at first, plus half of the community's computers aren't powerful enough to play Stalker 2:u1F600: and many will stay in modding on X-ray.

Не думаю, что они отвернуться. По крайней мере не все. На новую игру всегда модинг по началу идёт с трудом, плюс у половины комьюнити компьютеры не достаточно мощные, чтоб играть в Сталкер 2) и многие останутся в модинге на Икс-рее.

 

  • Лайк 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

Герман - ВСЁ:4f228b5c-e001-4b77-ba06-c5ac01c62451:

Спойлер

07-09-2024-2.thumb.jpg.c6320ab0302f98f6d772c84efbfe8538.jpg

 


 


Palit RTX 4060 Ti JetStream 16GB Hynix 200W BIOS | Intel Core i5-12400F SRL5Z | GOODRAM 32GB (2x16) DDR5 6000MHz CL30 Hynix A-Die  | ASRock B760M PG Lightning PCI-E 5.0  Lexar NM800 Professional 1TB M2 PCI-E 4.0 | Chieftec ATMOS 850W | Arctic Freezer 36 Black | ViewSonic VA3209-MH FHD | Windows Enterprise 11 24H2 26100.2314 | DLSSQ 3.8.10


 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

Moustapha_Matushka 

I don't think this will happen. Unless mod developers massively abandon development on old engines. But this most likely won't happen. Due to the fact that to develop modifications on the unreal engine, powerful PCs are needed, and as the comrade wrote above, most do not have them, and this will be, as it seems to me, the main reason

Я не думаю, что это произойдет. Если только разработчики модов массово не откажутся от разработки на старых движках. Но этого скорее всего не произойдет. Ввиду того, что для разработки модификаций на движке unreal нужны мощные ПК, а как написал товарищ выше, у большинства их нет, и это будет, как мне кажется, основной причиной

  • Мастер! 1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

Yeah, that is unfortunate for many Stalker fans that can not afford good upgrades. It's going to be interesting to see how all this turns out when Stalker 2 arrives. 

I myself,  am waiting for Stalker 2 to come out to do my upgrade. I certainly need it. I'm still intel 6700k  =( 

Изменено пользователем Moustapha_Matushka

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 

Пишут на Метро похоже, и где тут метро, тут база:4f228b5c-e001-4b77-ba06-c5ac01c62451:

Спойлер

RDMzh66cypI.thumb.jpg.799fdcbc3c98a6faa9fea3e71d526ac0.jpg

Наоборот тут вижу попытку стилизации под X-Луч:0f52ef19-15a2-4942-a07c-055a87e42637:

Изменено пользователем Nomad™ LIVE

 


Palit RTX 4060 Ti JetStream 16GB Hynix 200W BIOS | Intel Core i5-12400F SRL5Z | GOODRAM 32GB (2x16) DDR5 6000MHz CL30 Hynix A-Die  | ASRock B760M PG Lightning PCI-E 5.0  Lexar NM800 Professional 1TB M2 PCI-E 4.0 | Chieftec ATMOS 850W | Arctic Freezer 36 Black | ViewSonic VA3209-MH FHD | Windows Enterprise 11 24H2 26100.2314 | DLSSQ 3.8.10


 

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
 
В 25.08.2024 в 23:36, fubar сказал:

В чем сила, американец?

в этом :u1F600:

20240907_114939.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Для публикации сообщений создайте учётную запись или авторизуйтесь

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать учетную запись

Зарегистрируйте новую учётную запись в нашем сообществе. Это очень просто!

Регистрация нового пользователя

Войти

Уже есть аккаунт? Войти в систему.

Войти
Авторизация  

  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу